Ταυτότητα του Clinical Reflexology Centre

Η Ταυτότητα του Clinical Reflexology Centre (CRC) ορίζεται από τρείς βασικές παραμέτρους.
– Την Εφαρμογή Ρεφλεξολογίας για τη φροντίδα της υγείας και την αντιμετώπιση συμπτωμάτων μη παθολογικής αιτιολογίας (οφείλονται συνήθως σε stress και τις εκάστοτε συνθήκες ζωής).
– Την εφαρμογή Κλινικής Ρεφλεξολογίας για την ανακούφιση συμπτωμάτων παθολογικής αιτιολογίας – ως συμπληρωματική αγωγή.
– Την Ανακούφιση του Πόνου – οξέως και χρόνιου – με τη συνεργασία ειδικών για τον πόνο ιατρών (αλγολόγων-αναισθησιολόγων).

Η ατομική επαγγελματική μου ταυτότητα ορίζεται απ΄όλα τα παραπάνω και επιπροσθέτως  από:
– Την έρευνα για την επίδραση της Ρεφλεξολογίας σε ευρύ φάσμα συμπτωμάτων και τον πόνο.
– Τη μελέτη του μηχανισμού δράσης της Ρεφλεξολογίας με βάση τις Βιολογικές Επιστήμες.
– Την τεκμηρίωση της Ρεφλεξολογίας ως προς τη δράση και την επίδρασή της στον ανθρώπινο οργανισμό.
– Την ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών Βασισμένων σε Ενδείξεις – Evidence Based Practice

Έχω την τιμή να είμαι η πρώτη Ελληνίδα που συμμετείχε σε  τρείς – μέχρι στιγμής – έρευνες που έγιναν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σχετικά με την επίδραση της Ρεφλεξολογίας και παρουσιάστηκαν σε Διεθνή και Εθνικά Ιατρικά Συνέδρια.
Οι έρευνες  έγιναν στο πλαίσιο του Κέντρου Πόνου του Αρεταίειου Νοσοκομείου με τη συμμετοχή και εποπτεία της ιατρικής ομάδας του Κέντρου Πόνου του Αρεταίειου.
Μιας πρωτοπόρου ιατρικής ομάδας που δεν είναι υπερβολή να χαρακτηρίσω ως την καλύτερη ιατρική ομάδα αντιμετώπισης πόνου στη χώρα μας. Μιας ιατρικής ομάδας που παρέχει φροντίδα σε χιλιάδες ασθενείς κάθε χρόνο, με απαράμιλλο ήθος και βαθύ σεβασμό στον άνθρωπο.

Η πολυετής μελέτη της Ρεφλεξολογίας,  ανατομίας-φυσιολογίας-νευροβιολογίας, η πολυετής  εφαρμογή της Ρεφλεξολογίας σε χιλιάδες ανθρώπους με διάφορα και διαφορετικά συμπτώματα, η παρατήρηση και καταγραφή των επιδράσεων, με οδηγούν με ασφάλεια σε ένα συμπέρασμα: Η Ρεφλεξολογία είναι αξιόπιστη και ασφαλής μέθοδος για την αντιμετώπιση ευρέως φάσματος συμπτωμάτων και καταστάσεων που δυσκολεύουν είτε την καθημερινότητά μας είτε την αντιμετώπιση κάποιου προβλήματος υγείας.
Η Ρεφλεξολογία είναι ασφαλής και αποτελεσματική σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, ακόμα και σ αυτές που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής και φροντίδας, όπως τα βρέφη και οι ηλικιωμένοι.

Η Ρεφλεξολογία είναι πράγματι μια αξιόπιστη μέθοδος φροντίδας της υγείας, αλλά δεν είναι πανάκειαΔεν μπορεί να θεραπεύσει ασθένειες – και δεν είναι αυτός ο στόχος της. Είναι μια συμπληρωματική αγωγή που μπορεί  να βελτιώσει τη λειτουργικότητα του ατόμου, να ανακουφίσει από συμπτώματα παθολογικών και μη καταστάσεων και εν τέλει να βελτιώσει αισθητά την ποιότητα ζωής τόσο των υγειών όσο και των πασχόντων.

΄Ερευνες

2017-2018: “Η επίδραση της Ρεφλεξολογίας σαν συμπληρωματική θεραπεία σε ασθενείς με πόνο και λεμφοίδημα μετά από επέμβαση καρκίνου του μαστού”
Ραπτοπούλου Σ., Σταυροπούλου Ε., Σιαφάκα Ι.
Α’ Αναισθησιολογική Κλινική, Κέντρο Πόνου και Παρηγορικής Αγωγής, Αρεταίειο Νοσοκομείο, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ιατρική Σχολή, Αθήνα.

2016-2017: “Reflexology for Failed Back Surgery Syndrome: A Case Series”
S. Raptopoulou, E. Stavropoulou, E. Argyra, A. Vadalouca

2015-2017: “Does Reflexology help in alleviating pain in patients with Chronic Low Back Pain (CLBP)?”
S. Raptopoulou, E. Stavropoulou, E. Argyra, A. Vadalouca
A’ Anesthesiology Department, Pain and Palliative Care Center, Aretaeion Hospital, National and Kapodistrian University of Athens.

Εισηγήσεις σε Συνέδρια, Σεμινάρια, Ημερίδες

2018: Εισήγηση με θέμα “Μη Φαρμακευτικές Θεραπείες του Πόνου – Ρεφλεξολογία
Γ’ Στρογγυλό Τραπέζι: Νεότερα δεδομένα κα εξελίξεις στην αντιμετώπιση οξέως και χρόνιου πόνου από τους επαγγελματίες υγείας
10ο  Συνέδριο Υγείας Μεσσηνίας
8-9 Ιουνίου 2018, Μέγαρο Χορού, Καλαμάτα.

2018: Εισήγηση με θέμα “Η επίδραση της Ρεφλεξολογίας σαν συμπληρωματική θεραπεία σε ασθενείς με πόνο και λεμφοίδημα μετά από επέμβαση καρκίνου του μαστού” – Κλινικό Φροντιστήριο “«Εναλλακτικές Τεχνικές στην Παρηγορική Φροντίδα»
18ο Πανελλήνιο Συνέδριο Περιοχικής Αναισθησίας, Θεραπείας Πόνου και Παρηγορικής Αγωγής”
17 – 20 Μαίου 2018, Corfu Holiday Palace, Κέρκυρα

2018: Ανακοίνωση Μελέτης με θέμα “Η επίδραση της Ρεφλεξολογίας σαν συμπληρωματική θεραπεία σε ασθενείς με πόνο και λεμφοίδημα μετά από επέμβαση καρκίνου του μαστού”
17 – 20 Μαίου 2018, Corfu Holiday Palace, Κέρκυρα

2018: Εισήγηση με θέμα “Η Ρεφλεξολογία ως Παρηγορική Αγωγή”
7ο Σεμινάριο Θεραπείας Πόνου και Παρηγορικής Φροντίδας για Επαγγελματίες Υγείας.

20 – 21 Ιανουαρίου 2018, Αμφιθέατρο Αρεταίειου Νοσοκομείου

2017: Μάθημα “Η Νευροφυσιολογία της Ρεφλεξολογίας και η επίδρασή της στην αντιμετώπιση του πόνου” στην 6η Διδακτική Ενότητα “Εναλλακτικές Μέθοδοι Αντιμετώπισης του Πόνου”.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Αλγολογία”, Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών.

16 Δεκεμβρίου 2017, Αμφιθέατρο Αρεταίειου Νοσοκομείου Αθηνών

2017: Διάλεξη με θέμα: “Η Ρεφλεξολογία ως μέθοδος αυτοβοήθειας σε ογκολογικούς ασθενείς και φροντιστές”

Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017, Πνευματικό Κέντρο Ιλίου, Ίλιον

2017: Εισήγηση με θέμα: “Η Ρεφλεξολογία στο Κέντρο Πόνου του Αρεταίειου Νοσοκομείου – Οι πρώτες έρευνες”
Ημερίδα του Σωματείου Ελλήνων Ρεφλεξολόγων (ΣΕΡ)

Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017,  Πολυχώρος Χείρωνας, Παιανία.

2017: e-Poster Presentation: “Does Reflexology helps in alleviating pain in patients with Chronic Low Back Pain?”
Διεθνές Ιατρικό Συμπόσιο ALGOS 2017
25-28 Μαΐου 2017 – Rodos Palace International Convention Centre, Ρόδος

2017: e-Poster Presentation: “Reflexology for Failed Back Syndrome: Case-Series”
Διεθνές Ιατρικό Συμπόσιο ALGOS 2017
25-28 Μαΐου 2017 – Rodos Palace International Convention Centre, Ρόδος

2017: Διάλεξη με θέμα: “Εναλλακτικές και συμπληρωματικές μέθοδοι αντιμετώπισης του καρκινικού πόνου – Ρεφλεξολογία”.
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Ψυχοκοινωνικές Προσεγγίσεις στην φροντίδα του Ογκολογικού ασθενούς” Ιεράς Μητροπόλεως Ιλίου Αχαρνών και Πετρουπόλεως.
Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

2016: Κλινικό Φροντιστήριο με θέμα: “Συμπληρωματικές Εναλλακτικές Θεραπείες και Χρόνιος Πόνος- Ρεφλεξολογία”
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Περιοχικής Αναισθησίας, Θεραπείας Πόνου και Παρηγορικής Αγωγής
13-16 Οκτωβρίου 2016 – Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών, Δελφοί

2015: Διάλεξη με θέμα: “Εναλλακτικές Προσεγγίσεις στην Αντιμετώπιση των Ιδιοπαθών Φλεγμονωδών Νόσων του Εντέρου (ΙΦΝΕ) – Ρεφλεξολογία”
Ημερίδα Συλλόγου Ατόμων με Νόσο του Crohn και Ελκώδη Κολίτιδα Ελλάδας,
11 Δεκεμβρίου 2015 – Ξενοδοχείο Titania,  Αθήνα

2015: Κλινικό Φροντιστήριο με θέμα: “Εμπειρία και αποτελεσματικότητα των Εναλλακτικών τεχνικών σε ασθενείς με χρόνιο πόνο – Ρεφλεξολογία”στο
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Περιοχικής Αναισθησίας, Θεραπείας Πόνου και Παρηγορικής Αγωγής
1- 4 Οκτωβρίου 2015 – Συνεδριακό Ξενοδοχείο Lucy,  Καβάλα

2014: Διάλεξη με θέμα: “Ζωνοθεραπεία για την αντιμετώπιση του πόνου”
Therapy Planet
19 Οκτωβρίου 2014 –  Ξενοδοχείο Divani Caravel, Αθήνα

2013: Διάλεξη με θέμα “Η Συμβολή της έρευνας στην κατανόηση και την εφαρμογή της Ρεφλεξολογίας.”
Therapy Planet
28 Απριλίου 2013 – Ξενοδοχείο Divani Caravel, Αθήνα

Εκπαιδευτικά Σεμινάρια

Κάθε χρόνο διδάσκω σε μεταπτυχιακά σεμινάρια Ρεφλεξολόγων με θέματα:
– Εφαρμοσμένη Ζωνοθεραπεία.
– Διαχείριση Πόνου με Ρεφλεξολογία.
– Νευροβιολογία της Ρεφλεξολογίας

Διδάσκω σε κύκλους “Μαθημάτων Αυτοβοήθειας για το Κοινό”

Συμμετοχή σε Φορείς και Οργανισμούς

– Συν-ιδρύτρια του Ινστιτούτου Μελέτης και Έρευνας της Ρεφλεξολογικής Αγωγής (imera)

Μέλος των:

– Πανελλήνιο Επαγγελματικό Σωματείο Ρεφλεξολόγων (ΠΕΣΡ)
– Σωματείο Ελλήνων Ρεφλεξολόγων (ΣΕΡ)
– International Council of Reflexologists (ICR)
– Reflexology in Europe Network (RiEN)
– Ελληνική Εταιρεία Θεραπείας Πόνου και Παρηγορικής Φροντίδας (ΠΑΡΗ.ΣΥ.Α)
– International Society for Complementary Medicine Research (ISCMR)
– CAMRN of the Research Council for Complementary Medicine (RCCM)

Συνεργασίες

Το CRC συνεργάζεται με επαγγελματίες υγείας διαφόρων ειδικοτήτων (Φυσικοθεραπευτές, Ψυχολόγους, Διατροφολόγους, Εργοθεραπευτές, κ.ά)  για την κάλυψη όλων των πιθανών αναγκών και την πληρέστερη αντιμετώπιση του εκάστοτε προβλήματος, με βάση πάντα τις επιθυμίες και τις ανάγκες του κάθε ανθρώπου.
Ιδιαίτερα για την αντιμετώπιση του χρόνιου πόνου, το κέντρο συνεργάζεται με εξειδικευμένους αναισθησιολόγους για την παροχή συμβουλής και φροντίδας, όταν και όπου αυτό είναι απαραίτητο και επιθυμητό.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για πληροφορίες και διευκρινήσεις σχετικά με τη Ρεφλεξολογία ή/και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Ελπίζω η περιήγησή σας στην ιστοσελίδα του Clinical Reflexology Centre να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.

Σοφία Ραπτοπούλου

Ο χώρος του Clinical Reflexology Centre στην Κηφισιά.

Ταυτότητα - Ο Χώρος του Clinical Reflexology Centre
Ταυτότητα - Clinical Reflexology Centre - Κηφισιά
© Copyright 2014-2018. All Rights Reserved by Sofia Raptopoulou & Clinical Reflexology Centre